Sega All-Stars Racing Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen?

2 posters

Siirry alas

Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen? Empty Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen?

Viesti kirjoittaja nifinland La Kesä 18, 2011 8:36 pm

Täällä voi keskustella siitä, mitä PsOne Classics -pelejä haluaa Playstation Storeen.

Okey, I'll go first:

Mä haluaisin tämmöset pelit: Evil Zone, Tekken 3, Tombi(tulee tän vuoden aikana), MediEvil 2 ja Hugo 1 ja 2(long live Harri Hyttinen!(R.I.P.)(ironiaa tähän väliin)).

Your turn, people. Chop, chop!
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen? Empty Vs: Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen?

Viesti kirjoittaja Mar_95_ La Kesä 18, 2011 11:31 pm

Ainakin koko Crash-sarja muita PSone pelejä en juuri ole kokeillut.
Mar_95_
Mar_95_
Luisuja
Luisuja

Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Join date : 25.04.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Leppävirta

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen? Empty Vs: Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen?

Viesti kirjoittaja nifinland Su Kesä 19, 2011 2:21 am

Mar_95_ kirjoitti:Ainakin koko Crash-sarja muita PSone pelejä en juuri ole kokeillut.

Storessa on kaikki muut paitsi Crash Bash. Kaikki ne Crash -pelit maksaa 5 euroa(turhaa mulle; joten haluun Ps3:lle tulevan uusia Crashejä!). Kannattas kokeilla ekan pleikkarin demoja(jos niitä sattuu olemaan siellä verkon toisella puolella), niin mä sain tietää mitkä pelit on jees ja mitkä ei.
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen? Empty Vs: Mitä ekan pleikkarin pelejä haluutte Storeen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa