Sega All-Stars Racing Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

3 posters

Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja nifinland Ma Toukokuu 10, 2010 12:26 am

Mikä peli on painunut paljon mieleen? Itelläni on painunu mieleen Croc 1, Oddworld Abe's Oddysee, Tombi(vain demo) ja Crashit(tosta viimesestä saan kiittää Arttu Harkin Game Over -ohjelmaa Very Happy ). Harmi ku Croc pelisarja jäi niin lyhyeks. pale . Kirjottakaa vaan tänne. Ei foorumi teitä syö. lol!
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja Mar_95_ Ti Toukokuu 11, 2010 12:58 am

Mua on mietityttäny Sly Cooper pelisarja ku mä vaan tykästyin tähän sarjaan ja oon miettiny tuleeko lisää Sly pelejä?
Oon kyl kuullu et sellanen on tulossa mutta nää on vaan huhuja joita on vahvistanu infamoussissa olevat merkit kuten jonkun elokuvateatterin edessä lukue elokuvan nimenä Sly Cooper 4.
Mar_95_
Mar_95_
Luisuja
Luisuja

Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Join date : 25.04.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Leppävirta

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja Muggshotter Ti Toukokuu 11, 2010 5:35 am

"Merkittävistä" peleista on aina ja ikuisesti mukana täysillä pysynyt Tekken.

Sillä minä mätkintäpelien pelaamiset olen aloittanut (ja sillä myös lopetan) ja kyseinen genre on syystäkin suosikki peligenreni.

Jin Kazama now and forever.

Mar_95_ kirjoitti:
Oon kyl kuullu et sellanen on tulossa mutta nää on vaan huhuja joita on vahvistanu infamoussissa olevat merkit kuten jonkun elokuvateatterin edessä lukue elokuvan nimenä Sly Cooper 4.
Tällaista se trilogian taika on. Kolmi-osainen eepos ja mikäli kehittäjät tykkäävät Naughty Dogin kaavasta, neljäs olisi niin sanottu spin-off peli, mahdollisesti karting ajelua tai vastaavaa.

Mutta tuo InFamousin vihjailu kyllä vihjailisi... mutta en näe seuraavaa osaa juuri nyt mahdolliseksi. Todennäköisemmin Sucker Punch lätkäisee InFamous kakkosen E3 -messuilla kuin Sly nelosen.
Muggshotter
Muggshotter
Kisan Ylläpitäjä
Kisan Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 285
Sega Maileja : 340
Join date : 23.04.2010
Paikkakunta : Kerava

https://www.youtube.com/Muggshotter

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja Mar_95_ Ti Toukokuu 11, 2010 11:11 pm

Muggshotter kirjoitti:


Mutta tuo InFamousin vihjailu kyllä vihjailisi... mutta en näe seuraavaa osaa juuri nyt mahdolliseksi. Todennäköisemmin Sucker Punch lätkäisee InFamous kakkosen E3 -messuilla kuin Sly nelosen.
oon ihan samaa mieltä Very Happy Sad
Mar_95_
Mar_95_
Luisuja
Luisuja

Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Join date : 25.04.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Leppävirta

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Kaikkien aikojen paras peli?

Viesti kirjoittaja Vieraili Ke Kesä 09, 2010 12:38 am

Ratchet : Gladiator on paras! bounce Entä teijän mielestä?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja nifinland Pe Kesä 11, 2010 10:03 pm

Tuunaustorvi kirjoitti:Ratchet : Gladiator on paras! bounce Entä teijän mielestä?

Mulle on Ratchet Gladiatorista ollu vaan hyötyä Jak X:n hahmovalikoiman laajentamista(Gladiatorin tallennus samalla kortilla ku Jak X niin saa Ratchetin pelihahmoks siihen. Eikös Jak X ja Ratchet Gladiator oo aikaslailla samanlaisia(jossain määrin)?)

Paras peli on aika vaikee valita. Yks parhaimmista on tietysti heti eka pleikkari peli jonka sain(Croc: Legend of the Gobbos) ja sitte Crash Bandicoot pelit.
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja nifinland Pe Kesä 11, 2010 10:07 pm

Tekken ja Soul Calibur pelit: parhaat ''turpamatsi pelit''. angryy akira
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja Muggshotter La Kesä 12, 2010 3:18 am

Miten minusta tuntuu että tämä aihe on aika samanlainen "Lukijoille merkittävät pelit" -aiheen kanssa... Taidan ehkä yhdistää nämä kaksi aihetta.

Parhaita pelejä löytyy minun muistostani monia. Kun vain jaksaisin luetella ne kaikki. >_<
Muggshotter
Muggshotter
Kisan Ylläpitäjä
Kisan Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 285
Sega Maileja : 340
Join date : 23.04.2010
Paikkakunta : Kerava

https://www.youtube.com/Muggshotter

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja Mar_95_ Ti Kesä 15, 2010 7:02 pm

Tuunaustorvi kirjoitti:Ratchet : Gladiator on paras! bounce Entä teijän mielestä?
Huonoi Ratchet & Clank minun mielestänin.
Mutta paras peli on tosi hankala valita Ehkä Shadow the hedgehog, Sly 2-3, CTR
Mar_95_
Mar_95_
Luisuja
Luisuja

Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Join date : 25.04.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Leppävirta

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja nifinland Ti Kesä 15, 2010 8:44 pm

En sanonu ett Ratchet & Clank olis huono, vaan Gladiator vaikuttaa liian pitkästyttävältä.
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat) Empty Vs: Lukijoille merkittävät pelit(ja pelisarjat)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa