Sega All-Stars Racing Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

jeswd's heree

3 posters

Siirry alas

jeswd's heree Empty jeswd's heree

Viesti kirjoittaja jeswd La Huhti 24, 2010 4:34 pm

Heeei. Oon Jesse, tuun Kuusamosta, aika Pohjoisesta... Muttas joo, lempipelejäni ovat Tekkenit, Final Fantasyt, Kingdom Heartsit ja tottakai Sonic & Sega All-Stars Racing!

Ensimmäinen pelikonsolini oli PSX med siihen ehkäpä maailman paras peli Crash Team Racing! Jaksan vieläkin pelata sitä, ja olen tosi iloinen että Sonic Racing on sen tapainen ja yhtä hyvä. Olin tuolloin noin 7 vuotias. :''D

Sitten tulikin PS2. Ensimmäinen peli siihen oli Ratchet and Clank. Mahtava peli, muistan hyvinkin sen. Olen ostanut aika monta peliä kakkoselle, mutta veljeni suurimman osan. Mutta en oikein pidä hänen ampuma peleistä sun muista, joten pelaan omiani: taistelu- ja seikkailupelejä.

PS3:ta odotin hiiiiiirveän kauan. Koitin miljoona kertaa kysyä voisivatko vanhemmat ostaa, mutta ei. Sitten eräänä kauniina päivänä, voitin arvasta 400€! Tiesin heti mihin rahat menevät. Wink Ja nyt olenkin omistanut PS3:sen jo melkein kaksi vuotta. Tekkenin ystävänä, Tekken 5DR oli ensimmäinen pelini. Sen kautta liityin YouTubeen, tapasin Mirkon ja tutustuttiin. Meillä on aikalailla samanlainen pelimaku. Very Happy Odotan innolla pääseväni pelaamaan häntä vastaan tässä pelissä! Niin... itsehän omistan vain demon... Mutta toivottavasti en kauaa enää.

Jos haluat tietää minusta jotain muuta, just ask. ^^


Viimeinen muokkaaja, jeswd pvm La Huhti 24, 2010 5:38 pm, muokattu 2 kertaa
jeswd
jeswd
Aloittelija
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 13
Sega Maileja : 15
Join date : 24.04.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

jeswd's heree Empty Vs: jeswd's heree

Viesti kirjoittaja Muggshotter La Huhti 24, 2010 5:35 pm

No sieltä se mun oikea nimi tuli kuitenkin. rabbit

Arvasta 400 €? Hoo, joillain käy tuuri. Surprised

Tervetuloa foorumeille.
Smile
Muggshotter
Muggshotter
Kisan Ylläpitäjä
Kisan Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 285
Sega Maileja : 340
Join date : 23.04.2010
Paikkakunta : Kerava

https://www.youtube.com/Muggshotter

Takaisin alkuun Siirry alas

jeswd's heree Empty Vs: jeswd's heree

Viesti kirjoittaja Mar_95_ Ti Huhti 27, 2010 1:52 am

Totta CTR on huippu peli ite oon ostanu kolmestisen kaksi levyä toinen rikki toinen tilttaa aina kun pitäis näyttää palkintokoroke Crying or Very sad ja kolmannen ostin storesta. What a Face
Mar_95_
Mar_95_
Luisuja
Luisuja

Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Join date : 25.04.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Leppävirta

Takaisin alkuun Siirry alas

jeswd's heree Empty Vs: jeswd's heree

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa