Sallitut oikotiet

Siirry alas

Sallitut oikotiet

Viesti kirjoittaja Mar_95_ lähetetty Su Huhti 25, 2010 10:50 pm

Olen miettinyt millaiset oikkarit olisivat sallittuja, reiluja.
Olen sitä mieltä, että sellaiset oikkarit kuten highway zerossa ei ole sallittut sillä siihen ei pääse vaikka tekisi niinkuin timet trial ghost.
Evil or Very Mad
Monkey Targetin oikoreitti taas puolestaan olisi sallittu, koska siihen on yhtä helppo päästä kuin icilley valley vaikka sen on muuten samallainen kuin highway zero. Smile
Mar_95_
Luisuja
Luisuja

Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Sallitut oikotiet

Viesti kirjoittaja Muggshotter lähetetty Su Huhti 25, 2010 11:38 pm

Minä en vain ole älynnyt tuota Monkey Target oikkaria ihan kunnolla. Metal Sonicilla kuitenkin alitin 01:16:xxxn. *olankohautus*

Ne glitchiset re-spawn oikotiet on aika hanurista, siis ne jotka skippaa yli puolet radasta. Ne eivät hirveää vaivannäköä tarvitse, mutta niitten löytäminen kuitenkin vie sen verran aikaa että siinä ehtisi alittaa 36 sekuntia Whale Lagoonissa.

Mutta toisaalta, kyse on aika-ajosta. Tilasta, jossa katsotaan mahdollisimman optimaalinen, tehokas tapa päästä rata nopeasti läpi. Glitchit jos mitkä auttavat tässä paljon. Mutta voi että kun niistä ainakin ollaan monta eri mieltä.

En kyllä olisi itse kuvitellut jotain tällaista tapahtuvan tälle pelille tai ainakaan niin pian. Mario Kart 64 oli kieltämättä aika glitsikäs kilpa-ajo, joten tällainen on pientä verrattuna seuraavaan