Sega All-Stars Racing Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

2 posters

Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja nifinland Su Kesä 13, 2010 1:46 am

Onks tuttuja nettivideosarjoja? Erittäin hyviä! Sais jo SMBZ:n 9. jakso tulla, eiks niin Question Jännä loppu 8. jaksossa. affraid Bowser's Kingdom loppu niin lyhyeen. Harmi. Sad
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Vieraili Su Kesä 13, 2010 1:48 am

lähetä linkki jos voi
What a Face

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja nifinland Su Kesä 13, 2010 1:51 am

Very well. Mutta sen sanon että youtubestakin löytyy nää, mutta suosittelen Newgroundista kattomista. Ollos hyvös:http://www.newgrounds.com/collection/supermariobrosz.html
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Muggshotter Su Kesä 13, 2010 2:03 am

Minulla kun on (menneisyydessä) omaakin sprite sarjaa ollut tekeillä, nämä kaksi sarjaa ovat tulleet varsin tutuiksi, muitten pienien helmien seassa.

Monet SMBZ-fanipojat ovat sairaanmoisia törkimyksiä jotka vertaavat mitä tahansa sprite sarjaa SMBZaan (kriittisessä mielessä tietenkin), trollaten tietenkin näitten jaksojen kommenteissa. Myöskin yksi kaverini Gamemaster94089 on todistanut SMBZ-fanipoju-teorian todeksi - Tekemällä samankaltaista animointia (siis apinoiden joitain kohtauksia) saa nämä fanipojut aivan raivon partaalle ja kaikkea tuommoista skeidaa.

Sen voitte uskoa.
Muggshotter
Muggshotter
Kisan Ylläpitäjä
Kisan Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 285
Sega Maileja : 340
Join date : 23.04.2010
Paikkakunta : Kerava

https://www.youtube.com/Muggshotter

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja nifinland Su Kesä 13, 2010 2:11 am

SMBZ alko olee TOSI hyvä sen 3. jakson turpamatsin(Yoshi vs. Mecha Sonic) jälkeen. Very Happy Sen jälkeen paras on toi viimesin matsi tähän mennessä(Mario vs. Basillix).
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Muggshotter Su Kesä 13, 2010 2:18 am

Minä en ole SMBZ 8.jakson previewiä pidemmälle katsonut.

Syinä mm. mahdollinen de-motivoituminen. En jaksa ottaa sellaista 50-50 riskipeliä, missä voisin unohtaa kokonaan oman sarjan tekemisen tai innostua moisesta aivan turkasen paljon, vaikka enhän minä ole Smash Bros. Worldiakaan tehnyt eteenpäin pitkään aikaan.

Ei vain vaikuta siltä että ketään kiinnostaa, tai jos kiinnostaa, he eivät ole YouTubessa minulle näin ilmoittaneet.
Muggshotter
Muggshotter
Kisan Ylläpitäjä
Kisan Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 285
Sega Maileja : 340
Join date : 23.04.2010
Paikkakunta : Kerava

https://www.youtube.com/Muggshotter

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Vieraili Su Kesä 13, 2010 2:35 am

Onx toi Yoshi se vihree tyyppi
kova! Very Happy

öö, missä ysi?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja nifinland Su Kesä 13, 2010 6:35 pm

Ei oo vielä ysi jaksoa. Kuten sanoin jo ekassa viestissä: sais jo 9. jakso tulla. Seiska jakso kesti jotain tunnin!
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Vieraili Ma Kesä 14, 2010 1:33 am

puol...¨entäs se bowser´s kingdom

Muggshotter kirjoitti: vaikka enhän minä ole Smash Bros. Worldiakaan tehnyt eteenpäin pitkään aikaan.

Ei vain vaikuta siltä että ketään kiinnostaa, tai jos kiinnostaa, he eivät ole YouTubessa minulle näin ilmoittaneet.


Millä ohelmalla teit ja mistä sait kuvat??? Shocked

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja nifinland Ma Kesä 14, 2010 1:52 am

Pistä vaan simppelisti Newgroundsiin hakusanaks Bowser's Kingdom. Jaksoja on kymmenen(joista viimenen on ''leffa'')(plus jaksot 666 ja Ganon's Kingdom).
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Join date : 25.04.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Siilinjärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Vieraili Ma Kesä 14, 2010 1:54 am

Tiedäks sä, mist saa kuvat?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Muggshotter Ma Kesä 14, 2010 6:15 am

Lukaisin nifinlandin aloitusviestin vielä uudestaan, ja eihän tuo Bowser's Kingdom nyt niiin lyhyeen päättynyt. 10 jaksoa, plus pienet lisärit ja sitten vielä yksi kunnon pläjäys. Uskon kyllä tekijöitten olleen tyytyväisiä suoritukseensa. Minun kohde on aika kaukana vielä... (6 jaksoa tekeillä, 14 jaksoa koko sarja)

ml25elo kirjoitti:
Muggshotter kirjoitti: vaikka enhän minä ole Smash Bros. Worldiakaan tehnyt eteenpäin pitkään aikaan.

Ei vain vaikuta siltä että ketään kiinnostaa, tai jos kiinnostaa, he eivät ole YouTubessa minulle näin ilmoittaneet.


Millä ohelmalla teit ja mistä sait kuvat??? Shocked
MS Paint (kuvat, jotka muodostavat yhdessä animoinnin)
Jasc Animation Shop 3 (nuo kuvat sitten yhdistetään tällä ohjelmalla)
Audacity (moni-kerroksisten äänien saamiseksi)
Windows Movie Maker (ohjelma, millä kaikki liitetään yhteen, erinäiset animointi kohtaukset, äänet ja musiikit...)

Kuvat, eli spritet on löydetty ympäri internetin ihmeellistä maailmaa, vähän sieltä täältä...

Klikkaapa alla olevaa linkkiä, sieltä pääset sarjani playlistiin, mistä löytää kaikki sarjaan liittyvät jutut helposti. =)

https://www.youtube.com/user/Muggshotter#grid/user/BAFA880033F17389
Muggshotter
Muggshotter
Kisan Ylläpitäjä
Kisan Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 285
Sega Maileja : 340
Join date : 23.04.2010
Paikkakunta : Kerava

https://www.youtube.com/Muggshotter

Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Vieraili Ma Kesä 14, 2010 3:33 pm

juu, oon kattonu mut ketkä kaikki hahmot siin on???

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom Empty Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa