Minkä version omistat pelistä?
4 posters
Sivu 1 / 1
Minkä version omistat pelistä?
Näin alkuun voisi kysyä että minkä version omistat tästä hienosta kilpa-ajo pelistä.
PlayStation 3?
XBox 360?
Wii?
DS?
Vaiko kenties tuo PC?
Itse omistan PS3 -version, elikkä aika pitkälle puhdas Sega-kokemus. PS3n ohjain tuntuu myös tarpeeksi pieneltä käsiini niin pystyy hyvin painelee kaikki ja sillein.
Miten te? Tyytyväisiä yksinoikeus -hahmoihin?
PlayStation 3?
XBox 360?
Wii?
DS?
Vaiko kenties tuo PC?
Itse omistan PS3 -version, elikkä aika pitkälle puhdas Sega-kokemus. PS3n ohjain tuntuu myös tarpeeksi pieneltä käsiini niin pystyy hyvin painelee kaikki ja sillein.
Miten te? Tyytyväisiä yksinoikeus -hahmoihin?
nifinlandin vastaus
Ps3 ilman muuta. Sille koska kun kerran on semmonen mulla.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Vs: Minkä version omistat pelistä?
Omistan PS3 version.
Onko kukaan edes nähnyt PC versiota kaupoissa?
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
...Mar_95_ kirjoitti:
eeeeeeeehkä tuolta pelikaupasta....
PS3... :''D
jeswd- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 13
Sega Maileja : 15
Ikä : 29
Hah, nytpä omistan myös Wii-versionkin...
-Editti-
DS-versio, tervetuloa taloon.
-Editti-
DS-versio, tervetuloa taloon.
Noniin, äijät.
Teidän Admin on kyllä todella uskollinen tälle foorumille ja sen idealle, Sega All-Stars Racing kertaa neljä!
Joku nyt kustantaa minulle kunnon tietokoneen (läppärin, niin saa pelata missä vain) niin saisi syyn hommata PC-versionkin.
Ei nuo nyt niiiiin kalliiksi tullut, PS3 versiosta 49 €, DS ja Wii versioista 40 € kappale ja X360 kustansi minulle 45 €, postikulut mukaanlukien. Eli 174 euroa minulla hupeni tuohon kasaan. Minä olen totta vie maksanut tästä foorumista ihan tarpeeksi. xD
Lähden nyt siis Xbox Liveen suomen lippua väläyttelemään, toivottakaa onnea! Toivottavasti palaan voittajana ja muutama lajitoverikin mukana.
Teidän Admin on kyllä todella uskollinen tälle foorumille ja sen idealle, Sega All-Stars Racing kertaa neljä!
Joku nyt kustantaa minulle kunnon tietokoneen (läppärin, niin saa pelata missä vain) niin saisi syyn hommata PC-versionkin.
Ei nuo nyt niiiiin kalliiksi tullut, PS3 versiosta 49 €, DS ja Wii versioista 40 € kappale ja X360 kustansi minulle 45 €, postikulut mukaanlukien. Eli 174 euroa minulla hupeni tuohon kasaan. Minä olen totta vie maksanut tästä foorumista ihan tarpeeksi. xD
Lähden nyt siis Xbox Liveen suomen lippua väläyttelemään, toivottakaa onnea! Toivottavasti palaan voittajana ja muutama lajitoverikin mukana.
Kiitos Herra Päivänselvyys.ml25elo kirjoitti:Kaksoispostaus...
Sinulla ei sitten tainnut olla itse asiaan kommentoimista? Tuommoisen pilkun nussimisen sijaan voisit keskittyä itse asiaan.
Huomaa, että viime viesti on kesäkuulta peräisin. Saatoit huomata muokkauksen siinä viestissä. Ja nyt viimein päätin herättää hieman aihetta henkiin tuolla edellisellä viestilläni.
Jos sinulla ei ole asiaan mitään sanottavaa, ei tarvitse sanoa yhtään mitään.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa