Transformers War For Cybertron
2 posters
Sivu 1 / 1
Transformers War For Cybertron
Transformers War For Cybertron on mielestäni huippu peli vaikka tarinaa ei toisin meinaa jaksaa menä läpi kuin kerran ainakin omasta mielestäni.
Kampania
Moninpeli moodit:
Deahmatch
Code of Power
Itse olen mielestäni pärjännyt ihan hyvin sillä nykyään olen yleensä top 4 kaikien matsin pelaajien kesken tietenkin onminulla ollut muutama yllättävän hyvä matsi kuten ensimmäinen voitamani Deathmatch jossa en kuollut kertaakaan ja yksi Team Deathmatch jossa tapoin 23 joka on yli puolet tarvittavasta määrästä.
Kampania
- Juonipaljastus:
- Kampaniat voidaan pelata Cooperativena joko yhteistyönä tai pistekisana jossa pistetä saadan viholisentappamisen lisäksi kerääällä kuoleista vihollisista tipuvaa energonia joka lataa kyky jä käyttöön ja jos amut nopeasti vihollisia sinun kertoimesi kasvaa ja jos Cooperativessä kuolee yksi tiimin jäsen kuoleekaikki, mutta onneksi jos kuolet tulitaistelussa et kuole heti vaan joku toinen pelaaja voi palauttaa sinut henkiin vielä hetken (tai jos ei ole tuli taistelu niin tietokone voi vahingossa palauttaa sinut henkiin jos tällä on Energon Repair Ray). DS:lle tämä peli on julkaistu kahdessa osassa toisessa Autobot kampania ja toisessa Decepticon kampania aikajanalisesti tarina alkaa Decepticon kampaniasta ja loppuu Autobot kampaniaan.
- Juonipaljastus:
- Monipeli on todella hyvä (paitsi silloin kui ei tunnu onnistuvan tai peli lagittaa hirveästi) ja monipeli moodeja on ihan mukavasti 6 kappaletta harmi vain ,että vain kolmessa on aina pelaajia ja muissa vasta illalla.
Moninpeli moodit:
Deahmatch
- Juonipaljastus:
- ja niinkuin kaikki tietävät Deathmatchin voittaa se pelaaja jokan on tapanut tietyn määrän muita pelaajia joka tässä pelissä on 20.
- Juonipaljastus:
- jossa yllätys yllätys pitää tappaa tietty määrä toisen tiimin pelaajia joka on nyt 40.
- Juonipaljastus:
- tässä moodissa pitää vallata ja puolustaa tiettyjä kohtia kartalla kunnes toinen tiimi pääsee 400.
- Juonipaljastus:
- kartan keskellä on pommi joka pitää viedä vastustajan tukikohtaan ja puolustaa sitä jottasitä ei pureta enne sen räjähdystä tämä pitää tehdä kolme kertaa kun pommia kannetaaneivo käyttää aseita onneksi pommi hyvä lähitaistelu ase vastustajat kuolevat yhdestä iskusta kuitenkin joskus kuin pommia kantava henkilö tapataa pommi katoaa jolla peli muuttuu pitkäksi Team Deathmatchiksi.
- Juonipaljastus:
- on tämän pelin King of the Hill
Code of Power
- Juonipaljastus:
- joka on periaatteessa lipunryöstöä tämä tapahtuu kuitenkin vuoroissa aluksi toinen joukkue yrittää viedä Code of Powerin ja toinen Puolustaa tietyn ajan kunnes kierros loppuu toisella kierroksella joukkue joka hyökkäsi puolustaa ja puolustanut joukkue hyökkää voittaja on se joka onnistuu viemään enemmä Code of Poweria tukikohtaan sa silloikun oma joukkue hyökkää tietenkin kun vastusta ja vie Code of Powerin tämän voi yrittää tappaa, mutta pitää pysyä turvallisen kaukana sillä Code of Power on saman tyyppinen lähitaisteluase kui Countdown to Extinctionin pommi ja jos onnistut tappamaa kantajan sinun pitää pysyä Code of Powerin luona ja puolustaa sitä kunnes se pallaa tukikohtaa.
- Juonipaljastus:
- Moninpeliin voi myös luoda oman hahmon ainakin tekiöiden mielestä koska tämä lähin antaa mahdollisuuden antaa kappaniassa pelattaville hahmoille ja avattaville sekä lajenuksissa saaduille hahmoille uuden värin tietenkin saatan katsoa tämän hahmon luonnin turhan paljon ulkonäön kannalta sillä hahmolle voi valitaa kaksi asetta sykä kykyjä joita voi avata level upeilla Kykyjä on kaiheden laisia kykyjä joika voilaittaa hetkellisti päälle ja kyvyt jotka ovat aina päällä minkälaisen hahmon voi luoda riippuu myös hahmoluokasta joita ovat Soldier, Leader, Scientist ja Scout sillä jokaisella Hahmoluokalla on eri kyvyt, aseet,muuntautuvat eri ajoneuvoiksi sekä heltin määrä vaihtelle nopeuden mukana hitaalla Soldierillä on erittäin hyvä kestävyys kuntaas nopealla Scientistillä on erittäin heikko.
- Juonipaljastus:
- Pelissä on myös Escolation jossa taisetellaa Kampania hahmoilla avattavilla hamoilla sekä lisäosissa tulevilla hahmoilla tietokonetta vastaan joka pistää vihollisia tulemaan aalloissa jotka pahenevat kokoajan ja kunno toiminta alkaa jo kutos aallolla. Vihollisista saa energiaa joillasaa granaatteja aseita ammuksia ja heltiä lisäksi sillä voi avata avoi uusille alueille.
Itse olen mielestäni pärjännyt ihan hyvin sillä nykyään olen yleensä top 4 kaikien matsin pelaajien kesken tietenkin onminulla ollut muutama yllättävän hyvä matsi kuten ensimmäinen voitamani Deathmatch jossa en kuollut kertaakaan ja yksi Team Deathmatch jossa tapoin 23 joka on yli puolet tarvittavasta määrästä.
Viimeinen muokkaaja, Mar_95_ pvm La Syys 11, 2010 8:17 pm, muokattu 3 kertaa
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Vs: Transformers War For Cybertron
Eihän se ole kiellettyä, mutta kyllä kai se olisi saanut olla vähän lyhyempi.ml25elo kirjoitti:Pitkä viesti lalalalalaa. (I'm bored...)
Mar_95_- Luisuja
ml25elolla taisi tosiaan olla tylsää. Sitä tylsyyttä ei kannatta tappaa tuommoisilla turhilla viesteillä. Minäkin taidan tappaa tylsyyteni bännimällä kyseisen henkilön.
Ja mitä pitkiin viesteihin tulee, ne ovat okei (itsekin kirjoitan turhan pitkiä litanioita), mutta esimerkiksi Mar_95n kohdalla sitä pitkää viestiä kannattaisi hieman erotella vaikka Enter-napilla. Kappaleitten erotukset on hyvä taito.
Ja mitä pitkiin viesteihin tulee, ne ovat okei (itsekin kirjoitan turhan pitkiä litanioita), mutta esimerkiksi Mar_95n kohdalla sitä pitkää viestiä kannattaisi hieman erotella vaikka Enter-napilla. Kappaleitten erotukset on hyvä taito.
Muggshotter kirjoitti:ml25elolla taisi tosiaan olla tylsää. Sitä tylsyyttä ei kannatta tappaa tuommoisilla turhilla viesteillä. Minäkin taidan tappaa tylsyyteni bännimällä kyseisen henkilön.
True, true...
Vieraili- Vierailija
Toivottavasti teksti nyt kelpaa kun käytin juonipaljastuksia erotteluun ja tekstin "lyhentämiseen". Taisin tosin innostua hiukan liika kirjoittaamaan tuota tekstiä.
Mar_95_- Luisuja
Muggshoter, älä koko ajan skitso! Eiks tääl saa tehä mitään? Säännöis ei mun tietääkseni sanota ettei saa kertoa jos on tylsää.Tuunaustorvi kirjoitti:
True, true...
Tää on mun mielipide.
Vieraili- Vierailija
Tällä haavaa kohta skitsoankin...ml25elo kirjoitti:Muggshotter, älä koko ajan skitso!Tuunaustorvi kirjoitti:
True, true...
Säännöissä tosin tietääkseni kielletään turhat viestit joilla ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa.ml25elo kirjoitti:
Säännöis ei mun tietääkseni sanota ettei saa kertoa jos on tylsää.
Ai että War For Cybertron on tylsä peli? Se kannattaa sanoa tylsyyden ilmaisemisen sijaan.ml25elo kirjoitti:
Tää on mun mielipide.
Joo, se on tylsä peli. (Vaikken oo sitä pelannukkaa.)
Ps. Hei siellä radan varrella! Älä välitä mut aina puhun jotain hölönpölöä.
Ps. Hei siellä radan varrella! Älä välitä mut aina puhun jotain hölönpölöä.
Vieraili- Vierailija
Mieli piteensä kullakin. Mun mielestä Transformers WFC ei ole tylsä aiakin monipelinsä osalta kun vihollinen voi vaania nurkan takana sillä josku ei kerkeä tajuta mitä tapahtui kun on jo kuollut.ml25elo kirjoitti:Joo, se on tylsä peli. (Vaikken oo sitä pelannukkaa.)
Mar_95_- Luisuja
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa