THE aika-ajo thredi
3 posters
Sivu 1 / 1
THE aika-ajo thredi
Aika ajoille omistetakkoon tämä aihe. Metal Sonic piäksee Tailsin, Sonic ottaa liikaa leijunta aikaa ilmassa ja niin pois päin.
Niin, ja uusimmasta ennätyksestä voi myös egoilla.
Minua ei egota yhtään kun Dark Arsenalin minuutin alitus ei vieläkään ole listoilla.
Niin, ja uusimmasta ennätyksestä voi myös egoilla.
Minua ei egota yhtään kun Dark Arsenalin minuutin alitus ei vieläkään ole listoilla.
Vs: THE aika-ajo thredi
Mitä ny voin sanoo. Oon vaan nähny oman nimimerkin vaan Egg Hangerissä sijalla 93 tai sinne päin.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Niin, sinä kun muuten olet voittoisa Lava Lairissa yleisesti kisoissa niin mites et ole minun Ryo-aikaa ohittanut siellä?nifinland kirjoitti:Oon vaan nähny oman nimimerkin vaan Egg Hangerissä sijalla 93 tai sinne päin.
Hyvä kun sanoit. Mä kokeilen heti kun ehdin.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Mä oon kaikissa radoissa top 100 tiiän kyllä että muggshotter oot vätäny paremman ajan joka radalla ja aina kun vedän paremmaks kohta säkin oot
oon egg hangarissa 10. sijalla ja bigo partyssä 9. sijalla
oon egg hangarissa 10. sijalla ja bigo partyssä 9. sijalla
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Vähän niin kuin tuo Shadowblade -äijä mun kohdalla... saamari, Treetopsissa en enää pysty parantamaan vaikka pyssyllä uhattaisiin. xDMar_95_ kirjoitti:tiiän kyllä että muggshotter oot vätäny paremman ajan joka radalla ja aina kun vedän paremmaks kohta säkin oot
Kai sitten se on kun motivaatio nousee 200 prosenttia kun joku kaveri pieksee oman ajan.
Pitää kai harjotella jotakin rataa hulluna jotta vetäis tarpeeks nopeen ajan jotta sitä ei heti ohiteta.
Mar_95_- Luisuja
Varo vain ettet vedä kierrosrajan yli. =PMar_95_ kirjoitti:Pitää kai harjotella jotakin rataa hulluna jotta vetäis tarpeeks nopeen ajan jotta sitä ei heti ohiteta.
minkä kierrosrajan
Mar_95_- Luisuja
Sellaisen kierrosrajan, että jos kisaat sen yli, aika ajoilusi loppuu siihen. Mikäli ylitit parhaimman aikasi siinä välissä, se tuodaan ilmi tulostauluille.Mar_95_ kirjoitti:minkä kierrosrajan
Mitähän järkeä sellanen oli all-starssiin laittaa.
parantaa kunnolla( ainakin Bingo partyssä ku ottaa huomioon et top 10 kuskit on alle sekunnin päässä toisistaa sillon se parannus on iso).
- Ei tripla postausta kiitos. "Multi-lainaa" -nappia saa käyttää. -
~Muggshotter
Mulla oli joskus sama homma Bingo Partyssä se on aika ärsyttävä ku ei voi parantaa ja aina ku vois tekee virheen, mut sit ku parantaaMuggshotter kirjoitti:
Vähän niin kuin tuo Shadowblade -äijä mun kohdalla... saamari, Treetopsissa en enää pysty parantamaan vaikka pyssyllä uhattaisiin. xD
parantaa kunnolla( ainakin Bingo partyssä ku ottaa huomioon et top 10 kuskit on alle sekunnin päässä toisistaa sillon se parannus on iso).
Jotku ajaa paremmin kisoissa kuin aika ajoissa sillä Hazardit ja Power-upsit tasoitta peliä.Muggshotter kirjoitti:Niin, sinä kun muuten olet voittoisa Lava Lairissa yleisesti kisoissa niin mites et ole minun Ryo-aikaa ohittanut siellä?nifinland kirjoitti:Oon vaan nähny oman nimimerkin vaan Egg Hangerissä sijalla 93 tai sinne päin.
- Ei tripla postausta kiitos. "Multi-lainaa" -nappia saa käyttää. -
~Muggshotter
Mar_95_- Luisuja
Kertokaas nyt Mar_95_ ja nifinland että miten siellä aika-ajoissa on tulokset muuttunut PS3n puolella? =o
Onko monikin mennyt aikojeni ohi?
Onko monikin mennyt aikojeni ohi?
En oo ite vähän aikaan timet trialissa käyny mut sen muistan et sä oot 9. bingo partyssä mä 10 ja joku on metal sonikilla noussu tosi hyvin saattaa olla jopa 1.
Mar_95_- Luisuja
Onhan se, ainakin ilma-aluksen omistajaksi.ml25elo kirjoitti:Onx Metal Sonic tosi nopee???
Voin kertoa sen olevan sen arvoista, pelin oppii tuntemaan hardcore -mielessä ja muutenkin taidot paranevat mikäli itsenäistä kunnianhimoa löytyy.ml25elo kirjoitti:En paljon aika ajoja ajele
Toi taitaa olla pelin paras vinkki.
Mar_95_- Luisuja
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa