Lyhyt, kuuma kesä!
5 posters
Sivu 1 / 1
Lyhyt, kuuma kesä!
Kesä on tulossa kovaa vauhtia koteihimme. Jotkut ampaisevat matkoille, kun taas jotkut työskentelevät ja nauttivat omasta grillistänsä tai pelikokoelmansa antimista.
Minulla on todennäköisesti kesätöitä edessä, jotta rahaa saataisiin kokoon, krhm... omiin hankintoihin.
Hankintalistallani todennäköisesti on:
* Wiille Tatsunoko vs Capcom -Arcade tikku
* Sega All-Stars Racingin Wii versio
* X360 ja Sega All-Stars Racing (todellakin! xD)
* ehkä jotain muutakin, uusi ohjain tai jotain, telkkuu?
No jos nyt noilla kolmella ensimmäisellä selviäisi. ^_^
Minulla on todennäköisesti kesätöitä edessä, jotta rahaa saataisiin kokoon, krhm... omiin hankintoihin.
Hankintalistallani todennäköisesti on:
* Wiille Tatsunoko vs Capcom -Arcade tikku
* Sega All-Stars Racingin Wii versio
* X360 ja Sega All-Stars Racing (todellakin! xD)
* ehkä jotain muutakin, uusi ohjain tai jotain, telkkuu?
No jos nyt noilla kolmella ensimmäisellä selviäisi. ^_^
Vs: Lyhyt, kuuma kesä!
Eipä tuu ny mieleen mitään peliä jonka järkkäisin kesän aikana(jos ei lasketa Ps Storen valikoimaa, joka saattaa yllättää välillä(Oddworld Abe's Oddyseen ilmestymisen kannalta ainaskin). Jos mulla olis Wii, mä järkkäisin Super Mario Galaxy 2:n sille. Ny sitte tuli mieleen yks ihan pakko-ostos kesälle: Sonic the Hedgehog 4! Se pitää saada!(Ja Sonic 06 heti ku löytyy(oon jo sanonu)) Lämmintä ja rentoo kesää vaan kaikille täs foorumis
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
jep.sonic 4 on pakko saada. se tulee jopa episodi osina no minä kuitenkin kesällä monipuolisesti juttuja
ArcAngelus6- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 2
Sega Maileja : 4
Ikä : 28
Kesän varjopuolet: helteen takii vaikeeta nukkua.
Unta ei saa millään!
Unta ei saa millään!
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Niin helteen takia on vaikea nukkua ainakin mun huoneessa on illalla niin kuuma että pitää korvata peitto päiväpeitteellä ja aamulla niin viileä että päiväpeitto päällä paleltaa.
Jep Sonic the Hedgehog 4 on ostoslistalla ja ainakin Sonic the Hedgehog 2006.
Jep Sonic the Hedgehog 4 on ostoslistalla ja ainakin Sonic the Hedgehog 2006.
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Eilen ainakin olin niin väsynyt että oli aivan sama oliko peitto päällä vai ei. xD
Harmi ku heti koulut loppuu pitää olla rippileiri jo maanantaina no mielummun viikko kesälomasta ku kokohiihtoloma.
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Koulut alkaa olemaan lopuillaan. Tuntejakaan ei minulla ole kuin ehkä yhden käden sormin laskettavissa. Tai no... jos perjantai pitää kutinsa, neljä tuntiahan minulla on... huomenna olisi ainakin yksi kaksoistunti keskellä päivää (saa nähdä tuleeko ketään silloin) ja ylihuomenna ainakin yksi tunti liikuntaa, eli sekin jää puolitiehen niin sanotusti.
AIVAN PAKKO LADATA SONIC EPISONE 4!!! (mut milloin tulee???)
Vieraili- Vierailija
Sonic 4 kuulemma myöhästyy.ml25elo kirjoitti:AIVAN PAKKO LADATA SONIC EPISONE 4!!! (mut milloin tulee???)
Mix kirjotatte sega all stars racing. Eix se ookkaa SONIC & SEGA ALL STARS RACING. Lyhenne vai?
Vieraili- Vierailija
Sanotaan vaikka että alkuperäinen nimi on pidempi ja vähemmän ytimekkäämpi.ml25elo kirjoitti:Mix kirjotatte sega all stars racing. Eix se ookkaa SONIC & SEGA ALL STARS RACING. Lyhenne vai?
Sega All-Stars Racing kuvaa peliä ihan tarpeeksi kun Sonic on osa Segan omaisuutta.
SASR-lyhennettäkin on tästä foorumista joskus käytetty, niin kuin tuosta ylhäällä loistavasta banneri kuvasta käy ilmi.
Lomasuunnitelmia
Minä menen juhannuksena Pärnuun (Viro). Pärnussa on todella upea Pärnu Rannahotell ja olen siellä 4 päivää. Entä sinä? Minne sinä menet kesällä?
Vieraili- Vierailija
Tuunaustorvi, yhdistin "Lomasuunnitelmasi" -aiheen tähän kesästä keskustelevaan aiheeseen.
Minua ei huvita matkustaa juuri minnekään, ellei sitten ole joku tapaaminen muitten netti-kavereitten kanssa.
Minua ei huvita matkustaa juuri minnekään, ellei sitten ole joku tapaaminen muitten netti-kavereitten kanssa.
Juhannus oli kovin sooloilevaa pelailua, eli ei mitään ihmeellistä tältä rintamalta.
Kesätyössä käydään tienaten mukavasti rahaa, millä sitten ostan kaikkea jännää.
DS Litellä voisi aloittaa.
Kesätyössä käydään tienaten mukavasti rahaa, millä sitten ostan kaikkea jännää.
DS Litellä voisi aloittaa.
Ripari on ohi, viikonloppuna olis kaverin mökillä porukalla, ja huomenna särkkään =P
Sit ostetaan kausikortti, ja mennää useemmin särkkään =D
Sit ostetaan kausikortti, ja mennää useemmin särkkään =D
Ripa- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 14
Sega Maileja : 24
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa