Kenen all star liike on paras?
3 posters
Sivu 1 / 1
Viimeinen muokkaaja, ml25elo pvm La Kesä 05, 2010 5:02 pm, muokattu 1 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vs: Kenen all star liike on paras?
Mä vihaan Knucklesin All-star liiketttä sillä mun kaveri ajaa aina Knucklesillä ja saa miltein jatkuvasti All-stareja.
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Jotenkin minusta tuntuu että nuo äänestys vaihtoehdot eivät oikein riitä...
Kyllä mielestäni on tuo Jacky & Akiran All-Star liike. Jumalattoman nopea. Todellinen ponnahdus lauta kärkeen.
Banjo & Kazooien All-Star liike on melko hyvä myöskin, voi teilata ensimmäisenä olevankin kun ne palapelin palaset lentävät pitkin poikin rataa.
All-Star liikkeitä saan itse sen verran harvoin että on melkein ihan sama mikä All-Star pitäisi käyttää kun ne ovat niin kivoja.
Kyllä mielestäni on tuo Jacky & Akiran All-Star liike. Jumalattoman nopea. Todellinen ponnahdus lauta kärkeen.
Banjo & Kazooien All-Star liike on melko hyvä myöskin, voi teilata ensimmäisenä olevankin kun ne palapelin palaset lentävät pitkin poikin rataa.
All-Star liikkeitä saan itse sen verran harvoin että on melkein ihan sama mikä All-Star pitäisi käyttää kun ne ovat niin kivoja.
Ei taida kaverisi olla nopeaa sorttia?Mar_95_ kirjoitti:Mä vihaan Knucklesin All-star liiketttä sillä mun kaveri ajaa aina Knucklesillä ja saa miltein jatkuvasti All-stareja.
Knucklesin lisäks Metal Sonicin All-Star liike.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Metal Sonicin aluksen keulan kaks osaa kiinnittyy toisiinsa ja 2 kiekkoa keulasta irtoo radan reunoihin tehden radan levysen laserin jota ei voi väistää.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Hei haloo kaikki!! Äänestäkää ei täst tuu muuten mitään!!!!!!
Vieraili- Vierailija
Ei ookkaanMuggshotter kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu että nuo äänestys vaihtoehdot eivät oikein riitä...
All-Star liikkeitä saan itse sen verran harvoin että on melkein ihan sama mikä All-Star pitäisi käyttää kun ne ovat niin kivoja.Ei taida kaverisi olla nopeaa sorttia?Mar_95_ kirjoitti:Mä vihaan Knucklesin All-star liiketttä sillä mun kaveri ajaa aina Knucklesillä ja saa miltein jatkuvasti All-stareja.
Minkälainen on Banjo & Kazooien All-Star liike
Mar_95_- Luisuja
Kazooie kaivaa jonkun taikasauvan sieltä repusta ja palapelin palasia rupeaa lentämään pitkin poikin. Voi teilata ensimmäisenä olevankin.
Eli voi iskeä yhtä moneen kerralla kui Knucklesin liikkeellä
Mar_95_- Luisuja
X360n Avatar vai Nintendo Wiin Mii-hahmot? Taidat tarkoittaa molempia, sillä niillä on sama All-Star liike:ml25elo kirjoitti:Mikä sen toisen (En muista nimeä) all star on??
Kolme muuta Avatar / Mii-hahmoa tulevat avuksesi nostamaan autosi ilmaan ja lähtevät juoksemaan hurjaa vauhtia. Melkein Sonicin veroisesti.
no nyt ku sä yhdistit nää ni ei voi enää äänestää
Vieraili- Vierailija
Ei huolta, sillä nyt kannattaa peruuttaa äänestykset sillä teillä on vain tämä päivä aikaa tehdä se.
Peruuttakaa edelliset äänestyksenne tästä ja äänestäkää omaa suosikkia. =)
Peruuttakaa edelliset äänestyksenne tästä ja äänestäkää omaa suosikkia. =)
Mikäli olit peruuttanut äänesi tuossa äänestyksessä, niin mikäs siinä. Ne jotka eivät ole äänestykseen ollenkaan koskeneet voivat vieläkin heittää oman äänensä.ml25elo kirjoitti:Voiks tätä viel äänestää ku yhdistit?
Niistä voi kyllä muutenkin keskustella tässä aiheessa eikä vain äänestyksen takia tulla.
En tiedä miksi. Siis adminin oikeasti. Minulla ei ole mitään aavistusta miksi noin olisi voinut päästä käymään.
Kaipa Big the Cat on sitten vain niin... sietämätön.
Kaipa Big the Cat on sitten vain niin... sietämätön.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa