Gran Turismo 5
Sivu 1 / 1
Gran Turismo 5
Voi vitsi kun se myöhästyy!! Tulee vast syyskuussa! Siinä on jopa yli YHDEKSÄNSATAA autoa!!! Ja ihan sikahyvä graffa, käyttäytyminen ja kustomointi!
Vieraili- Vierailija
Vs: Gran Turismo 5
Pieni vinkki, hymiöitä ei tarvitse spämmiä noin.
Mutta itse aiheesta, en mä nyt tiiä, viimeksi kunnolla Gran Turismoa pelannut PS1 aikoina.
Ja Gran Turismo 3 kokemus jäi vajaaksi. =(
Eikä odotukseni tätä osaa kohtaa ole mitkään isot, en ole tainnut edes kannattaa sarjaa pitkään aikaan.
Olisi kuitenkin hyvä että se Gran Turismo 5 Forever saataisiin ulos vielä tämän vuoden puolella. Pääkehittäjässä tosin asuu jonkin sortin perfektionisti joten saa nyt nähdä.
Mutta itse aiheesta, en mä nyt tiiä, viimeksi kunnolla Gran Turismoa pelannut PS1 aikoina.
Eikä odotukseni tätä osaa kohtaa ole mitkään isot, en ole tainnut edes kannattaa sarjaa pitkään aikaan.
Olisi kuitenkin hyvä että se Gran Turismo 5 Forever saataisiin ulos vielä tämän vuoden puolella. Pääkehittäjässä tosin asuu jonkin sortin perfektionisti joten saa nyt nähdä.
Muggshotter kirjoitti:Pieni vinkki, hymiöitä ei tarvitse spämmiä noin.
Njaa, mä ja mun veli ootetaan sitä ihan innolla!
Vieraili- Vierailija
ml25elo kirjoitti:En oo pelannu
Veikkaan, että et ees tykkäis siitä. Se on ainakin sopivan haastava. Ihan kuin oikeaa autoa ajaisi. Meillä Gran Turismojen pelaaminen on iiihhaaann kuin oikea auto. Meillä on Logitech G25-rattiohjain. Siinä on H-vaihteisto ja formula-vaihteisto.
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa