Paras elokuva tai video???
3 posters
Sivu 1 / 1
Vs: Paras elokuva tai video???
En tiedä sinun mielipidettäsi, joten antaa tulla ennen kuin tulee lukitusta melko aiheettomasta aloitusviestistä.
Final Fantasy VII: Advent Children oli se suunnan näyttäjä videopeli-teemaisissa elokuvissa. Ei se että olisin hirveä FFVII fanipoika, ei todellakaan (en edes omista mokomaa peliä), mutta se oltiin toteutettu turkasen hyvin.
Samat, hyvät tutut ääninäyttelijät muista peleistä, graafinen toteutus ja sillein. KYLLÄ.
Final Fantasy VII: Advent Children oli se suunnan näyttäjä videopeli-teemaisissa elokuvissa. Ei se että olisin hirveä FFVII fanipoika, ei todellakaan (en edes omista mokomaa peliä), mutta se oltiin toteutettu turkasen hyvin.
Samat, hyvät tutut ääninäyttelijät muista peleistä, graafinen toteutus ja sillein. KYLLÄ.
En oikee kato paljoo leffoi, mut pakko myöntää, että Twilight-leffat on parhaita, mitä oon nähny.
Vieraili- Vierailija
The Fifth Element on paras leffa. Hyvät näyttelijät: Bruce Willis, Milla Jovovich, Gary Oldman, Ian Holm ja Chris Tucker.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
En tarkottanu et TE tiedätte MUN mielipiteen, vaan että tiedätte oman
Vieraili- Vierailija
Kovasti vihjasi aloitusviesti siihen malliin... "ehkä te tiiätte!"ml25elo kirjoitti:En tarkottanu et TE tiedätte MUN mielipiteen, vaan että tiedätte oman
Katon lähinnä kauhuleffoja, yleensä kaikki on hyviä. Tykkään myös toimintaelokuvista. Yäää niitä on niin monia.
jeswd- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 13
Sega Maileja : 15
Ikä : 29
Jos kauhuleffoja kattoo, niin en suosittele semmosia ku Black Sheep ja One Eyed Monster(kaks ällöttävintä leffaa mitä oon nähny)
nifinland- Työstäjä
Mun mielest kauheimmat leffat mitä oon nähny on Ju-On ja Ju-On II (Kauna).
Vieraili- Vierailija
Mä sanoin ällöimmät ei kauheimmat. Tää onkin hyvä kysymys: mikä on teijän mielestä ällöttävin leffa ikinä?
nifinland- Työstäjä
High School Musical.nifinland kirjoitti:Mä sanoin ällöimmät ei kauheimmat. Tää onkin hyvä kysymys: mikä on teijän mielestä ällöttävin leffa ikinä?
Eikun oliko se elokuva.....
nifinland kirjoitti:Mä sanoin ällöimmät ei kauheimmat. Tää onkin hyvä kysymys: mikä on teijän mielestä ällöttävin leffa ikinä?
The Thing...
Vieraili- Vierailija
Siinä tapahtui sellainen kerpele että se oltiin näytelty oikeilla ihmisillä, semmoisella kasalla teinejä mistä vain 9-vuotiaat tytöt (ja epätoivoiset 11-vuotiaat pojat) innostuisi.ml25elo kirjoitti:mitäs siin tapahtu
Sellaista tapahtui. Muusta ei tarvitsekaan tietää.
Ai niin joo, se on Disneyn tekemä.
Pistäkää hauks fin-tv.com. Siellä pystyy kattomaan leffoja ilmaseks netistä(tekstityksillä!)
nifinland- Työstäjä
En oikein tiedä mitä sanoa tuohon, jollain tapaa näen tuollaiset laittomiksi mutta toisaalta kyllä niitä (hieman vanhempia) elokuvia näkyy ihan telkkaristakin.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa