nifinland: el taitava driftaaja
2 posters
Sivu 1 / 1
nifinland: el taitava driftaaja
Mah name is nifinland(en kerro oikeeta nimmee missään nimessä julkisesti). Oon aina pitäny Sonic, Mario, Rayman, Crash Bandicoot(joita minulla on kaikki), Croc(samoin täällä) ja Spyro peleistä. Enstöikseni voisin laittaa linkin devianart sivulle, jossa näkys pari jonkun tekemää idistä sega all-stars racingiin. http://xamoel.deviantart.com/
Oon 16-vuotias ja isokokoinen kaveri herkillä hermoilla. Pelaan vapaa ajalla Super Mario Flashiä arcade.fi sivulla ja teen sinne kenttiä(kommentteihin(nimimerkki N1KL45)), pelaan Ps3/Ps2 konsoleilla tai DSi:llä. Kuuntelen musaa silloin tällöin, mutta suosikkiani ovat rock(Crush40 ja Scorpions), espanjan kielinen, Tom Jones ja ennen kaikkea pelimusiikki. Paras pelihahmo ikinä on Vector the Crocodile(koska se on ihan samanlainen kun minä) ja paras pelipahis on Dr Nefarious, Paroni Dante, Metal Sonic tai Mephiles the Dark. Mulla on paljon ideoita tähän peliin. Kaikki oon kylläkin tähän asti kirjottanu sonic wikian foorumeihin, mutta voin mä tännekkin kirjottaa ne. Ja nyt pidemmittä puheitta, I will enjoy visiting this page. Bon appetit.
Oon 16-vuotias ja isokokoinen kaveri herkillä hermoilla. Pelaan vapaa ajalla Super Mario Flashiä arcade.fi sivulla ja teen sinne kenttiä(kommentteihin(nimimerkki N1KL45)), pelaan Ps3/Ps2 konsoleilla tai DSi:llä. Kuuntelen musaa silloin tällöin, mutta suosikkiani ovat rock(Crush40 ja Scorpions), espanjan kielinen, Tom Jones ja ennen kaikkea pelimusiikki. Paras pelihahmo ikinä on Vector the Crocodile(koska se on ihan samanlainen kun minä) ja paras pelipahis on Dr Nefarious, Paroni Dante, Metal Sonic tai Mephiles the Dark. Mulla on paljon ideoita tähän peliin. Kaikki oon kylläkin tähän asti kirjottanu sonic wikian foorumeihin, mutta voin mä tännekkin kirjottaa ne. Ja nyt pidemmittä puheitta, I will enjoy visiting this page. Bon appetit.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Vs: nifinland: el taitava driftaaja
Tervetuloa, nifinland. Toivottavasti jaksat polttaa kumia täällä.
Oho, aika pitkälle samoja mitä minulla on ainakin ollut.nifinland kirjoitti:Oon aina pitäny Sonic, Mario, Rayman, Crash Bandicoot(joita minulla on kaikki), Croc(samoin täällä) ja Spyro peleistä.
Bark the Polarbear olisi ollut ihan jees mielestäni.nifinland kirjoitti:
Enstöikseni voisin laittaa linkin devianart sivulle, jossa näkys pari jonkun tekemää idistä sega all-stars racingiin. http://xamoel.deviantart.com/
Oma näkemys
Jep. Bark olis ollu hyvä. Pidän ajatuksesta että koko Chaotix olis tommosessä pyörässä, mutta oma idis olis kylläkin keikkabussin tyyppiseen kärryyn.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa