Sega All-Stars Racing Fin
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

nifinland: el taitava driftaaja

2 posters

Siirry alas

nifinland: el taitava driftaaja Empty nifinland: el taitava driftaaja

Viesti kirjoittaja nifinland Su Huhti 25, 2010 6:50 pm

Mah name is nifinland(en kerro oikeeta nimmee missään nimessä julkisesti). Oon aina pitäny Sonic, Mario, Rayman, Crash Bandicoot(joita minulla on kaikki), Croc(samoin täällä) ja Spyro peleistä. Enstöikseni voisin laittaa linkin devianart sivulle, jossa näkys pari jonkun tekemää idistä sega all-stars racingiin. http://xamoel.deviantart.com/
Oon 16-vuotias ja isokokoinen kaveri herkillä hermoilla. Pelaan vapaa ajalla Super Mario Flashiä arcade.fi sivulla ja teen sinne kenttiä(kommentteihin(nimimerkki N1KL45)), pelaan Ps3/Ps2 konsoleilla tai DSi:llä. Kuuntelen musaa silloin tällöin, mutta suosikkiani ovat rock(Crush40 ja Scorpions), espanjan kielinen, Tom Jones ja ennen kaikkea pelimusiikki. Paras pelihahmo ikinä on Vector the Crocodile(koska se on ihan samanlainen kun minä) ja paras pelipahis on Dr Nefarious, Paroni Dante, Metal Sonic tai Mephiles the Dark. Mulla on paljon ideoita tähän peliin. Kaikki oon kylläkin tähän asti kirjottanu sonic wikian foorumeihin, mutta voin mä tännekkin kirjottaa ne. Ja nyt pidemmittä puheitta, I will enjoy visiting this page. Bon appetit.
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31

Takaisin alkuun Siirry alas

nifinland: el taitava driftaaja Empty Vs: nifinland: el taitava driftaaja

Viesti kirjoittaja Muggshotter Su Huhti 25, 2010 7:57 pm

Tervetuloa, nifinland. Toivottavasti jaksat polttaa kumia täällä. Smile

nifinland kirjoitti:Oon aina pitäny Sonic, Mario, Rayman, Crash Bandicoot(joita minulla on kaikki), Croc(samoin täällä) ja Spyro peleistä.
Oho, aika pitkälle samoja mitä minulla on ainakin ollut. Very Happy

nifinland kirjoitti:
Enstöikseni voisin laittaa linkin devianart sivulle, jossa näkys pari jonkun tekemää idistä sega all-stars racingiin. http://xamoel.deviantart.com/
Bark the Polarbear olisi ollut ihan jees mielestäni.
Muggshotter
Muggshotter
Kisan Ylläpitäjä
Kisan Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 285
Sega Maileja : 340

https://www.youtube.com/Muggshotter

nifinland: el taitava driftaaja Empty Oma näkemys

Viesti kirjoittaja nifinland Su Huhti 25, 2010 8:38 pm

Jep. Bark olis ollu hyvä. Pidän ajatuksesta että koko Chaotix olis tommosessä pyörässä, mutta oma idis olis kylläkin keikkabussin tyyppiseen kärryyn.
nifinland
nifinland
Työstäjä
Työstäjä

Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31

nifinland: el taitava driftaaja Empty Vs: nifinland: el taitava driftaaja

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content