Sonic adventure (DX) PS3
4 posters
Sivu 1 / 1
Sonic adventure (DX) PS3
Sonic adventure on tulossa uuden sukupolven konsoleille
http://www.sonicretro.org/2010/06/sonic-adventure-homing-in-on-psn/
http://www.sonicretro.org/2010/06/sonic-adventure-homing-in-on-psn/
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Vs: Sonic adventure (DX) PS3
EIIII VITSI OO WEE
Vihdoinkin mahollista järkätä kunnon versio Sonic Adventuresta.
Vihdoinkin mahollista järkätä kunnon versio Sonic Adventuresta.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Vihdoinkin jotain Dreamcastia PSNäänkin. Tuo saamarin X360 Marketplace pöllinyt kaikki helmet tähän mennessä. =P
Ei. Sitä oltaisiin jo muuten fiilistelty.ml25elo kirjoitti:onx jo tullu:?:
Kumpa Sonic Adventure 2 olis myös tulossa PSN:ään
Mar_95_- Luisuja
...ja just kun ostin gamecuben, ohjaimen muistarin ja Adventuret....
Shadnic- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 3
Sega Maileja : 3
... niin kannattaa nauttia niistä. Minulle ainakin nuo Sonic Adventure Cubella kävisi.Shadnic kirjoitti:...ja just kun ostin gamecuben, ohjaimen muistarin ja Adventuret....
Mä oon kuullu ett tähän versioon tulee uudistetut graffikat ja jopa omat trophyt. Aika kiva. Enemmän tekemistä.
nifinland- Työstäjä
Trophythan ovat tänä päivänä pakko-ominaisuus PS3-peleissä, joten Trophy-tuki ei tullut yllätyksenä. Yllätyksenä voi tosin tulla minkälaisia suorituksia pitäisi tehdä tuossa pelissä.nifinland kirjoitti:Mä oon kuullu ett tähän versioon tulee uudistetut graffikat ja jopa omat trophyt. Aika kiva. Enemmän tekemistä.
mahdollisesti piste-ennätys trophyjä kentissä? SADX:ssähän ei ole A, B, C ym. rankingia suorituksista...
Shadnic- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 3
Sega Maileja : 3
Sonic adventuresin pitäisi tulla Pleikalle 15. syyskuuta, tämä on kuitenkin vain oletus, koska 15.syyskuuta Sonic Adventures ilmestyy boxille.
Katso tästä.
Katso tästä.
Mar_95_- Luisuja
Ei tuu Sonic Adventure ladattavaks 15. päivä PS3:lle vaan viikkoa myöhemmin 21. päivä(tiiän ett on outoo laittaa julkaisupäivä tiistaille, koska Playstation Storeen tulee jotain uutta aina keskiviikkoisin).
nifinland- Työstäjä
Nyt taidankin olla vahingoniloinen, omistan nimittäin X360n.nifinland kirjoitti:Ei tuu Sonic Adventure ladattavaks 15. päivä PS3:lle vaan viikkoa myöhemmin 21. päivä
Tämä johtukin siitä, että Amerikan Storeen tulee uutta tiistaisin.nifinland kirjoitti:Ei tuu Sonic Adventure ladattavaks 15. päivä PS3:lle vaan viikkoa myöhemmin 21. päivä(tiiän ett on outoo laittaa julkaisupäivä tiistaille, koska Playstation Storeen tulee jotain uutta aina keskiviikkoisin).
Mar_95_- Luisuja
Xbox Marketplacesta latasin tämän trialin.
Mielummin ostaa koko version heti kättelyssä, sillä triali sisältää vain Sonicin ensimmäisen tason pelattavana (Emerald Coast, "pelasta" Tails). Ja se on aika nopeasti läpäisty.
Enpähän omista 800 Microsoft pistettä tällä hetkellä, joten hankinta viivästyy ties kuinka pitkälle tätäkin vuotta.
Mielummin ostaa koko version heti kättelyssä, sillä triali sisältää vain Sonicin ensimmäisen tason pelattavana (Emerald Coast, "pelasta" Tails). Ja se on aika nopeasti läpäisty.
Enpähän omista 800 Microsoft pistettä tällä hetkellä, joten hankinta viivästyy ties kuinka pitkälle tätäkin vuotta.
Kui paljon 800 Microsoft pistettä on euroina jos aattelee silleesti hintaa(meinaan vaan ett tiiän miten kallis se peli sitte tulee olemaan PS3:lle)
nifinland- Työstäjä
Jotain muistelisin olevan kymmenen euron luokkaa. Itse varaisin 15 euroa PSN tilille, ihan kaiken varalta.nifinland kirjoitti:Kui paljon 800 Microsoft pistettä on euroina jos aattelee silleesti hintaa(meinaan vaan ett tiiän miten kallis se peli sitte tulee olemaan PS3:lle)
Nyt se siten tuli ja sitä pelatessani huomasin kyllä kuinka paljon hankalempiä pelit olivat ennen esim Bigin enimmäisen Action Stageen meneminen oli minulle aika hankalaa ennen kuin tajusin nostaa auton joka oli viemärin päällä. Tekemistäkin riittää etenlin jos haluaa Scoreboardin ykkösekis itse olen E-102:lla 7. final eggissä.
ja siten on tietenkin Chaon kasvatus joka on yllätämän mielenkiintoista (jaksaa tehdä pitkään).
ja siten on tietenkin Chaon kasvatus joka on yllätämän mielenkiintoista (jaksaa tehdä pitkään).
Mar_95_- Luisuja
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa