Worms
4 posters
Sivu 1 / 1
Worms
Just vähän aikaa sitten sain Wormsin.
Siinä pitää ampua muita matoja tai saada ne putoamaan veteen, laavaan tai limaan.
Oletko itse pelannut?
Siinä pitää ampua muita matoja tai saada ne putoamaan veteen, laavaan tai limaan.
Oletko itse pelannut?
Vieraili- Vierailija
Vs: Worms
Mulla on Ps3:lla(kuten ilmeisesti ml25elollakin) ja Worms World Party
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Wormsia on tullut taottua milloin on tullut tehtyä niin.
Worms 2 ja Armageddonia tietokoneella (Armageddon = Paras) ja Worms 3Dta PS2lla.
Taidan omistaa tuon Worms 4: Mayhemin PS2lle. Se on ihan ok, mutta Worms 3Dstä hieman hidastunut.
Tuo PS3 Worms on siinä 50-50. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta eipä mitään hyvääkään.
Nyt on tosin mielenkiinto sarjaa kohtaan lopahtanut, joten Worms Armageddonia kerran kolmessa kuukaudessa (kai) pelailen PCllä.
Worms 2 ja Armageddonia tietokoneella (Armageddon = Paras) ja Worms 3Dta PS2lla.
Taidan omistaa tuon Worms 4: Mayhemin PS2lle. Se on ihan ok, mutta Worms 3Dstä hieman hidastunut.
Tuo PS3 Worms on siinä 50-50. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta eipä mitään hyvääkään.
Nyt on tosin mielenkiinto sarjaa kohtaan lopahtanut, joten Worms Armageddonia kerran kolmessa kuukaudessa (kai) pelailen PCllä.
Mulla on Worms 4 mayhem (PS2) ja enitsessä kännykässäni Worms fort ja Worms 2007
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Tuunaustorvi kirjoitti:Juu, meillä on legendaarinen Worms Armageddon PS1:lle.
Worms armageddon PClle Paha vaan että se levy on naarmuilla niin muutaman minuutin jälkeen koko peli lagaa :/Mar_95_ kirjoitti:Mulla on Worms 4 mayhem (PS2) ja enitsessä kännykässäni Worms fort ja Worms 2007
Worms 2007 kans vanhassa kännykässä (Y)
Ripa- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 14
Sega Maileja : 24
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa