Ripa
2 posters
Sivu 1 / 1
Ripa
Muggshotin tuttu, päätin vaan tulla tänne käymään ja postailemaan Yleiseen keskusteluun ja muuhun tämmöseen =o
mulla ei siis oo ees Sonic Sega All-stars racingia ;o
mulla ei siis oo ees Sonic Sega All-stars racingia ;o
Ripa- Aloittelija
- Viestien lukumäärä : 14
Sega Maileja : 24
Vs: Ripa
Minun tuttu?
Sori, mutta nyt en vain saa nimeä "Ripa" päähän mistään yhtymäkohdasta...
Pariin paikkaan olen tämän foorumin linkin heittänyt julkisesti, mutta sitten todennäköisesti tunnen sinut jostain muualta... nyt pieni infopläjäys pöytään kiitos.
Oli miten oli, terve tuloa foorumeille. Sega All-Stars Racingin hankkiminen olisi suotavaa, tämä foorumi kun on omistettu kyseiselle pelille.
Sori, mutta nyt en vain saa nimeä "Ripa" päähän mistään yhtymäkohdasta...
Pariin paikkaan olen tämän foorumin linkin heittänyt julkisesti, mutta sitten todennäköisesti tunnen sinut jostain muualta... nyt pieni infopläjäys pöytään kiitos.
Oli miten oli, terve tuloa foorumeille. Sega All-Stars Racingin hankkiminen olisi suotavaa, tämä foorumi kun on omistettu kyseiselle pelille.
Tunnetaan myös nimellä Fyro =P
Ripa- Aloittelija
So, you guise got a xat or anything like that? ;o
Ripa- Aloittelija
Sitten kun tämä foorumi on (ollut) paljon aktiivisempi, ehkä sitten. =PRipa kirjoitti:So, you guise got a xat or anything like that? ;o
Öö... sitä, että Ripa oli esitellyt itsensä aikoja sitten. Olet vähän myöhässä.ml25elo kirjoitti:Öö... Mitä?
Ellei se käynyt jo selväksi, kyllä.ml25elo kirjoitti:Ai minäkö myöhässä?
Ja aiheesta lipsuminen loppuu tähän. Ripa liittyi tähän foorumiin aikoja sitten, joten tällä aiheella ei kai tee enää mitään.
Lukittu.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa