CTR Crash Team Racing
3 posters
Sivu 1 / 1
CTR Crash Team Racing
Paras Crash ajo peli mun mielestä: hastetta löytyy, ulkoasu näyttää hyvältä.
Mulla on Kolme Ctr:ää eka hajos ja sei päässy ejojen tekstien ohi toinen toimii osittain mutta se tilttaa aina kun pitääisi näyttää palkintojako ja kolmannen ostin Storesta viime jouluna
Veikkaan, että suurinta osaa tätä peliä pelanneista mietityttää saako Nitrous Oxiden pelattavaksi hahmoksi muuten kuin käyttämällä kkodia jonka joskus sai Gamesharkilta.
Mulla on Kolme Ctr:ää eka hajos ja sei päässy ejojen tekstien ohi toinen toimii osittain mutta se tilttaa aina kun pitääisi näyttää palkintojako ja kolmannen ostin Storesta viime jouluna
Veikkaan, että suurinta osaa tätä peliä pelanneista mietityttää saako Nitrous Oxiden pelattavaksi hahmoksi muuten kuin käyttämällä kkodia jonka joskus sai Gamesharkilta.
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Vs: CTR Crash Team Racing
Aika kova peli oli joskus aikoinaan, omistan nykyään digitaalisen version PS3lle ja PSPlle.
Kyllähän tätä vielä joskus ajan tappajana pelaa, mutta kyllä poltin kumini pohjaan tämän pelin kohdalla kauan sitten.
Kyllähän tätä vielä joskus ajan tappajana pelaa, mutta kyllä poltin kumini pohjaan tämän pelin kohdalla kauan sitten.
Vs: CTR Crash Team Racing
Radat, avattavat hahmot ja moni muukin asia on suunniteltu aika tarkasti ja huolella tähän peliin. Yks parhaimmista peleistä IKINÄ.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Similar topics
» CTTR Crash Tag Team Racing
» Yleinen Crash Bandiccot Racing
» Crash Bandicoot pelisarja
» Mar_95_ kirijä
» CNK Crash Nitro Kart
» Yleinen Crash Bandiccot Racing
» Crash Bandicoot pelisarja