CNK Crash Nitro Kart
3 posters
Sivu 1 / 1
CNK Crash Nitro Kart
CNK ei minun mielestäni ole niin hyvä kuin CTR etenki Ulkoasun takia.
CNK on jatko-osa CTR:lle kun keisari Velo siirtää Crashin ystävineen ja vihollisineen avaruudessa olevalle areenalle jossa he ajavat eri teleporttien läpi eri planeetoille voittaakseen kaikki Velon vastaan laittamat kuskit (Pomot) sillä muuten Velo tuhoaa Maan eli tarina on aikalailla samallainen kuin CTR:ssä.
CNK on jatko-osa CTR:lle kun keisari Velo siirtää Crashin ystävineen ja vihollisineen avaruudessa olevalle areenalle jossa he ajavat eri teleporttien läpi eri planeetoille voittaakseen kaikki Velon vastaan laittamat kuskit (Pomot) sillä muuten Velo tuhoaa Maan eli tarina on aikalailla samallainen kuin CTR:ssä.
Mar_95_- Luisuja
- Viestien lukumäärä : 135
Sega Maileja : 178
Ikä : 29
Vs: CNK Crash Nitro Kart
Ja kun kaikki aina valittavat etteivät saa sitä samaa kamaa mitä joskus 90-luvulla sai niin sitten kun Crash Nitro Kart räjähti pöydälle niin ei siitä niin paljon tykättykään.
Vaikka pidänkin peliä varsin korkeassa arvossa, kyllä minä moisen kritiikin myöskin ymmärrän. Peli oli turkasen hidas, joten sitä tahtoi slaidata jo pelkästään vauhdin tunteen saamisen vuoksi.
Pelkällä kaasu jalalla nopeasti nukahti ohjaimet kädessä ja Easy-vaikeustasolla tekoäly kuskit suurin piirtein pystyi voittamaan pelkällä kaasulla ja kääntymisellä.
Pelistä kieltämättä löytyy hyvin sisältöä, vaikka 13 radan luku ei välttämättä anna näin ymmärtää, Capture the Flag ja Crystal Crabit näin esimerkiksi, Reliikki kisoista puhumattakaan.
Omasta mielestäni tämä oli ihan hyvä, kunnioitettava jatko-osa Crash Team Racingille. Kunhan vain vauhtia olisi ollut hieman enemmän niin peli olisi kirkkaasti parempi kuin CTR itse.
Ison plussan annan tälle pelille ääninäyttelijöistä, huumorista ja hahmoista. Miinus siitä että pelaaminen ei oo niin saman tuntusta ku CTR:ssä.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Oletko pelannut GBA-versiota?nifinland kirjoitti:Miinus siitä että pelaaminen ei oo niin saman tuntusta ku CTR:ssä.
Se oli omasta mielestäni hitusen parempi kuin koti konsoli versio.
Ainut GBA:lle oleva Crash-peli jota oon pelannu on Crash Fusion(tai jossain maissa Crash Purple). Mulla on se. Samalla kasetilla(tai mikskä sitä ny sanos) on toi Spyro Fusion. Mutta oon samaa mieltä siinä että joitain parempii piirteitä on GBA-versiossa: Boss-hahmot pelattavina, Fake Crash helpompi saada ja Spyro pelattavana.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Anteeksi, tässä kohtaa erehdyin ajattelemaan toisin.nifinland kirjoitti:Mutta oon samaa mieltä siinä että joitain parempii piirteitä on GBA-versiossa: Fake Crash helpompi saada
50 buustia Adventure Modessa (vaikka Nash-kisan aikana) on helpompi saada kuin Fake Crash, jonka piilopaikasta harva tiesi aikanaan?
Minä kun joskus pienenä luulin sen olevan vain GCN-linkityksen kautta, mutta se olikin joku ihme reitti jota en olisi ikinä tajunnut ilman YouTube videota.
Similar topics
» CTTR Crash Tag Team Racing
» Yleinen Crash Bandiccot Racing
» CTR Crash Team Racing
» Crash Bandicoot pelisarja
» Mar_95_ kirijä
» Yleinen Crash Bandiccot Racing
» CTR Crash Team Racing
» Crash Bandicoot pelisarja
» Mar_95_ kirijä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: