Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom
2 posters
Sivu 1 / 1
Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom
Onks tuttuja nettivideosarjoja? Erittäin hyviä! Sais jo SMBZ:n 9. jakso tulla, eiks niin Jännä loppu 8. jaksossa. Bowser's Kingdom loppu niin lyhyeen. Harmi.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Vs: Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom
Very well. Mutta sen sanon että youtubestakin löytyy nää, mutta suosittelen Newgroundista kattomista. Ollos hyvös:http://www.newgrounds.com/collection/supermariobrosz.html
nifinland- Työstäjä
Minulla kun on (menneisyydessä) omaakin sprite sarjaa ollut tekeillä, nämä kaksi sarjaa ovat tulleet varsin tutuiksi, muitten pienien helmien seassa.
Monet SMBZ-fanipojat ovat sairaanmoisia törkimyksiä jotka vertaavat mitä tahansa sprite sarjaa SMBZaan (kriittisessä mielessä tietenkin), trollaten tietenkin näitten jaksojen kommenteissa. Myöskin yksi kaverini Gamemaster94089 on todistanut SMBZ-fanipoju-teorian todeksi - Tekemällä samankaltaista animointia (siis apinoiden joitain kohtauksia) saa nämä fanipojut aivan raivon partaalle ja kaikkea tuommoista skeidaa.
Sen voitte uskoa.
Monet SMBZ-fanipojat ovat sairaanmoisia törkimyksiä jotka vertaavat mitä tahansa sprite sarjaa SMBZaan (kriittisessä mielessä tietenkin), trollaten tietenkin näitten jaksojen kommenteissa. Myöskin yksi kaverini Gamemaster94089 on todistanut SMBZ-fanipoju-teorian todeksi - Tekemällä samankaltaista animointia (siis apinoiden joitain kohtauksia) saa nämä fanipojut aivan raivon partaalle ja kaikkea tuommoista skeidaa.
Sen voitte uskoa.
SMBZ alko olee TOSI hyvä sen 3. jakson turpamatsin(Yoshi vs. Mecha Sonic) jälkeen. Sen jälkeen paras on toi viimesin matsi tähän mennessä(Mario vs. Basillix).
nifinland- Työstäjä
Minä en ole SMBZ 8.jakson previewiä pidemmälle katsonut.
Syinä mm. mahdollinen de-motivoituminen. En jaksa ottaa sellaista 50-50 riskipeliä, missä voisin unohtaa kokonaan oman sarjan tekemisen tai innostua moisesta aivan turkasen paljon, vaikka enhän minä ole Smash Bros. Worldiakaan tehnyt eteenpäin pitkään aikaan.
Ei vain vaikuta siltä että ketään kiinnostaa, tai jos kiinnostaa, he eivät ole YouTubessa minulle näin ilmoittaneet.
Syinä mm. mahdollinen de-motivoituminen. En jaksa ottaa sellaista 50-50 riskipeliä, missä voisin unohtaa kokonaan oman sarjan tekemisen tai innostua moisesta aivan turkasen paljon, vaikka enhän minä ole Smash Bros. Worldiakaan tehnyt eteenpäin pitkään aikaan.
Ei vain vaikuta siltä että ketään kiinnostaa, tai jos kiinnostaa, he eivät ole YouTubessa minulle näin ilmoittaneet.
Onx toi Yoshi se vihree tyyppi
kova!
öö, missä ysi?
kova!
öö, missä ysi?
Vieraili- Vierailija
Ei oo vielä ysi jaksoa. Kuten sanoin jo ekassa viestissä: sais jo 9. jakso tulla. Seiska jakso kesti jotain tunnin!
nifinland- Työstäjä
puol...¨entäs se bowser´s kingdom
Millä ohelmalla teit ja mistä sait kuvat???
Muggshotter kirjoitti: vaikka enhän minä ole Smash Bros. Worldiakaan tehnyt eteenpäin pitkään aikaan.
Vieraili- Vierailija
Pistä vaan simppelisti Newgroundsiin hakusanaks Bowser's Kingdom. Jaksoja on kymmenen(joista viimenen on ''leffa'')(plus jaksot 666 ja Ganon's Kingdom).
nifinland- Työstäjä
Lukaisin nifinlandin aloitusviestin vielä uudestaan, ja eihän tuo Bowser's Kingdom nyt niiin lyhyeen päättynyt. 10 jaksoa, plus pienet lisärit ja sitten vielä yksi kunnon pläjäys. Uskon kyllä tekijöitten olleen tyytyväisiä suoritukseensa. Minun kohde on aika kaukana vielä... (6 jaksoa tekeillä, 14 jaksoa koko sarja)
Jasc Animation Shop 3 (nuo kuvat sitten yhdistetään tällä ohjelmalla)
Audacity (moni-kerroksisten äänien saamiseksi)
Windows Movie Maker (ohjelma, millä kaikki liitetään yhteen, erinäiset animointi kohtaukset, äänet ja musiikit...)
Kuvat, eli spritet on löydetty ympäri internetin ihmeellistä maailmaa, vähän sieltä täältä...
Klikkaapa alla olevaa linkkiä, sieltä pääset sarjani playlistiin, mistä löytää kaikki sarjaan liittyvät jutut helposti. =)
https://www.youtube.com/user/Muggshotter#grid/user/BAFA880033F17389
MS Paint (kuvat, jotka muodostavat yhdessä animoinnin)ml25elo kirjoitti:Muggshotter kirjoitti: vaikka enhän minä ole Smash Bros. Worldiakaan tehnyt eteenpäin pitkään aikaan.
Jasc Animation Shop 3 (nuo kuvat sitten yhdistetään tällä ohjelmalla)
Audacity (moni-kerroksisten äänien saamiseksi)
Windows Movie Maker (ohjelma, millä kaikki liitetään yhteen, erinäiset animointi kohtaukset, äänet ja musiikit...)
Kuvat, eli spritet on löydetty ympäri internetin ihmeellistä maailmaa, vähän sieltä täältä...
Klikkaapa alla olevaa linkkiä, sieltä pääset sarjani playlistiin, mistä löytää kaikki sarjaan liittyvät jutut helposti. =)
https://www.youtube.com/user/Muggshotter#grid/user/BAFA880033F17389
juu, oon kattonu mut ketkä kaikki hahmot siin on???
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa