Super Mario Galaxy 2
2 posters
Sivu 1 / 1
Super Mario Galaxy 2
Super Mario Galaxy 2 tuli hiljattain myyntiin niin aattelin ett täällä voi puhuu siitä. Tää kenttä tuli mulle AIVAN yllätyksenä: BOSS BLITZ GALAXY!!
Tästä kentästä voi sanoo vaan ett Blast from the Past.
Tästä kentästä voi sanoo vaan ett Blast from the Past.
nifinland- Työstäjä
- Viestien lukumäärä : 184
Sega Maileja : 238
Ikä : 31
Vs: Super Mario Galaxy 2
Juuh, Sin & Punishment kakkosen ohella Wiin omistajat saivat tekemistä koko kesäksi.
En kyllä tästä Galaxy-teemasta jaksanut kauan välittää, eikä ykkös-osan pääpelin helppous auttanut asiaa.
En myöskään elänyt lapsuuttani Nintendo 64n parissa, eli en saanut tuosta Boss Blitz Galaxysta mitään nostalgia paukkuja. Mutta onpahan se siellä.
En kyllä tästä Galaxy-teemasta jaksanut kauan välittää, eikä ykkös-osan pääpelin helppous auttanut asiaa.
En myöskään elänyt lapsuuttani Nintendo 64n parissa, eli en saanut tuosta Boss Blitz Galaxysta mitään nostalgia paukkuja. Mutta onpahan se siellä.
Nintendo 64:sta puheenollen, tossa pelissä on kans tuttu paikka JA loppari Super Mario 64:sta: Whomp's Fortress ja sitä myötä WHOMP KING!! Toi jos joku on nostalginen lisäys!
Mä voin sanoo ett tän pelin soundtrack on parempi ku ekan Super Mario Galaxyn(osasyynä on se ett täs pelis on edellisen pelin soundtrackiä!).
Tää on yks parhaimmista boss-tasoista täs pelis:
Fiery Gobblegut
Tässä sitte vielä mun lemppari boss-taso:
Digga-Leg
Mä voin sanoo ett tän pelin soundtrack on parempi ku ekan Super Mario Galaxyn(osasyynä on se ett täs pelis on edellisen pelin soundtrackiä!).
Tää on yks parhaimmista boss-tasoista täs pelis:
Fiery Gobblegut
Tässä sitte vielä mun lemppari boss-taso:
Digga-Leg
Viimeinen muokkaaja, nifinland pvm To Kesä 17, 2010 12:05 am, muokattu 1 kertaa
nifinland- Työstäjä
Tulispa DS:lle joku Super Mario Galaxy-peli. Se olis kiva.
nifinland- Työstäjä
Vähän on itselläni sellainen fiilis ettei Galaxy-teema toimisi DSllä. 2D-Mariot ainakin menevät kuin vettä pulloon.
Super Mario 64 DS näytti kuitenkin että DSllä pystyisi tekemään jonkin sortin kolmi ulotteisen Mario-seikkailun, mutta Galaxy teemaa en sellaiseen hyväksyisi.
Super Mario 64 DS näytti kuitenkin että DSllä pystyisi tekemään jonkin sortin kolmi ulotteisen Mario-seikkailun, mutta Galaxy teemaa en sellaiseen hyväksyisi.
Muggshotter kirjoitti:Super Mario 64 DS näytti kuitenkin että DSllä pystyisi tekemään jonkin sortin kolmi ulotteisen Mario-seikkailun, mutta Galaxy teemaa en sellaiseen hyväksyisi.
No entäs sitten se Sonic Colors ku se on kerran mun ymmärtääkseni semmonen Mario Galaxyn tapanen peli JA se tulee Wiin lisäks DS:lle.
nifinland- Työstäjä
Ellen aivan väärin muista, niin DS versio olisi kaksi-ulotteinen...nifinland kirjoitti:Muggshotter kirjoitti:Super Mario 64 DS näytti kuitenkin että DSllä pystyisi tekemään jonkin sortin kolmi ulotteisen Mario-seikkailun, mutta Galaxy teemaa en sellaiseen hyväksyisi.
No entäs sitten se Sonic Colors ku se on kerran mun ymmärtääkseni semmonen Mario Galaxyn tapanen peli JA se tulee Wiin lisäks DS:lle.
- Juonipaljastus:
- Mikä toisaalta kuulostaa hyvältä, teknisesti Sonic Rush 3!
Similar topics
» Paras peli kappale
» Super Mario Flash
» Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom
» Mario
» Mario Forever
» Super Mario Flash
» Super Mario Bros Z ja Bowser's Kingdom
» Mario
» Mario Forever
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: